Open podium

De eerste versie van het Open Podium – tijdens de Dorpsfeesten 2023 – bleek een mooie opmaat naar meer. Talent genoeg in Eefde en omgeving, wat is dan een beter moment om dit te delen dan tijdens de Dorpsfeesten? Het doel van ‘Eefde On
Stage’ is om iedereen die iets met muziek doet de gelegenheid te bieden om op te treden voor dorpsgenoten. Van solisten tot bandjes en van DJ tot klassiek … meld je nu aan!

Er wordt geen onderscheid gemaakt naar ‘niveau’, iedereen is welkom zijn of haar talenten te tonen. Beginners of minder ervaren muzikanten worden net zo hard aangemoedigd als volleerde artiesten. Je hebt de kans om ervaring op te doen en/of iets te leren. Zo lang je maar plezier hebt in wat je doet!

In deze verrassende avond vol muziek zal o.a. de Eefdese entertainer Bas Klosters het publiek op ludieke wijze op zijn hand krijgen. Wil je gezellig bij hem aanhaken en samen de zaal voor je proberen te winnen? Of heb je nog een vraag over het Open Podium? Neem dan contact op via info@oranjeverenigingeefde.nl

Aanvang
20.30 uur