Actief de meivakantie in met de Oranjevereniging Eefde

Dorpsfeesten, de buurtspelen, de lichtoptocht en de kermis … het dorp Eefde snakt ernaar en de Oranjevereniging Eefde popelt om ze te organiseren. Maar we zullen geduld moeten hebben tot 2022. De OVE biedt echter een passend alternatief tijdens de meivakantie van 25 april tot en met 6 mei; de actieve Oranje-wandelroute.

De wandeltocht is voor jong en oud en kan op elke dag en op ieder moment worden afgelegd. Onderweg komen jullie verschillende puzzels, zoekopdrachten, kennisvragen en foto’s tegen, waardoor het echt een actieve wandeling wordt die je creativiteit prikkelt en hersenen aan het werk zet. Zorg daarom dat je een camera/fototoestel bij je hebt, want onderweg zal je onveranderde foto’s moeten maken.

De route van de Oranje-wandelroute staat op site (klik hier om te downloaden) of kan je oppikken bij Restaurant De Sluis en de Coop. De start is op het Triverseplein en de antwoorden kan je inleveren bij De Sluis. Onder de inzendingen zijn leuke prijzen te verdienen, gesponsord door Bakkerij Kuijper en de Coop.

De Oranjevereniging Eefde hoopt met deze wandeltocht een leuke afleiding te kunnen bieden in de meivakantie. Wat we nog meer in petto hebben dit jaar? Natuurlijk zijn we daarvoor afhankelijk van de maatregelen. Maar als de mogelijkheid zich in het najaar voor zal doen, dan liggen er al mooie plannen klaar voor een leuk festival. Vanzelfsprekend houden we u daarover op de hoogte!